Options
Consumer Confidence Index: February 2014
Publisher(s)
Center for Economic and Business Forecasting (CEBF)
Date Issued
2014
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Center for Economic and Business Forecasting
Abstract
ดัชนีความเชื่อมั่นของผู้บริโภคในเดือนกุมภาพันธ์ 2557 ที่จัดทำโดยศูนย์พยากรณ์เศรษฐกิจและธุรกิจ มหาวิทยาลัยหอการค้าไทยและหอการค้าไทย ได้ดำเนินการโดยออกแบบสอบถามตัวอย่างจากประชาชนทั่วประเทศเป็นจำนวน 2,248 คน แยกเป็นกลุ่มตัวอย่างในเขตกรุงเทพฯ และปริมณฑล ร้อยละ 40.2 และต่างจังหวัดร้อยละ 59.8 โดยกลุ่มตัวอย่างเป็นเพศชายและเพศหญิงประมาณร้อยละ 50.2 และ 49.8 ตามลำดับ
Subject(s)
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
CEBF UTCC (2014) Consumer Confidence Index: February 2014.
File(s)