Options
Consumer Confidence Index: February 2000
Loading...
File(s)
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Center for Economic and Business Forecasting
Publisher(s)
Center for Economic and Business Forecasting (CEBF)
Date Issued
2000
Resource Type
Technical report
Language
Thai
Abstract
การจัดทำดัชนีความเชื่อมั่นของผู้บริโภคที่จัดทำโดยศูนย์พยากรณ์เศรษฐกิจและธุรกิจ มหาวิทยาลัยหอการค้าไทยและหอการค้าไทยในเดือนกุมภาพันธ์ 2543 ได้ดำเนินการโดยออกแบบสอบถามตัวอย่างจากประชาชนทั่วประเทศเป็นจำนวน 1,712 คน แยกเป็นกลุ่มตัวอย่างในเขตกรุงเทพฯ และปริมณฑล ประมาณร้อยละ 40.6 และต่างจังหวัดประมาณร้อยละ 59.4 โดยกลุ่มตัวอย่างเป็นเพศชายและเพศหญิงประมาณร้อยละ 49.3 และ 50.7 ตามลำดับ
Subject(s)
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
CEBF UTCC (2000) Consumer Confidence Index: February 2000.
Views
2
Acquisition Date
May 19, 2024
May 19, 2024
Downloads
17
Last Week
1
1
Last Month
1
1
Acquisition Date
May 19, 2024
May 19, 2024