logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 2. Research Centers
  3. Center for Economic and Business Forecasting (CEBF)
  4. CEBF: Reports
  5. Consumer Confidence Index: May 2000
 
Options

Consumer Confidence Index: May 2000

Publisher(s)
Center for Economic and Business Forecasting (CEBF)
Date Issued
2000
Author(s)
UTCC, CEBF
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Center for Economic and Business Forecasting
Abstract
การจัดทำดัชนีความเชื่อมั่นของผู้บริโภคที่จัดทำโดยศูนย์พยากรณ์เศรษฐกิจและธุรกิจ มหาวิทยาลัยหอการค้าไทยและหอการค้าไทยในเดือนพฤษภาคม 2543 ได้ดำเนินการโดยออกแบบสอบถามตัวอย่างจากประชาชนทั่วประเทศเป็นจำนวน 1,732 คน แยกเป็นกลุ่มตัวอย่างในเขตกรุงเทพฯ และปริมณฑล ประมาณร้อยละ40.4 และต่างจังหวัดประมาณร้อยละ 59.6 โดยกลุ่มตัวอย่างเป็นเพศชายและเพศหญิงประมาณร้อยละ 49.6 และ50.4 ตามลำดับ
Subject(s)
Forecasts & Indicators
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
CEBF UTCC (2000) Consumer Confidence Index: May 2000.
File(s)
 4642fulltext.pdf (250.36 KB)
google-scholar
Views
Downloads
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS