Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/972
Title: การเปิดรับการสื่อสารการตลาดกับพฤติกรรมการเข้าใช้บริการ ร้านทำผมชลาชล
Authors: Tangjareoan, Pattamaporn 
Issue Date: 2010
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Pattamaporn Tangjareoan (2010) การเปิดรับการสื่อสารการตลาดกับพฤติกรรมการเข้าใช้บริการ ร้านทำผมชลาชล.
Abstract: การศึกษาเรื่อง การเปิดรับการสื่อสารการตลาดกับพฤติกรรมการเข้าใช้บริการ ร้านทำผมชลาชล มีวัตถุประสงค์เพื่อ 1. เพื่อศึกษาการเปิดรับการสื่อสารการตลาดของผู้ใช้บริการของร้านทำผม "ชลาชล" 2. เพื่อศึกษาพฤติกรรมในการเข้าใช้บริการ ร้านทำผม "ชลาชล" ของผู้ใช้บริการ ในการศึกษาครั้งนี้ เป็นการศึกษาเชิงปริมาณ (Quantitative Research) โดยใช้แบบสอบถามเป็นเครื่องมือในการเก็บรวบรวมข้อมูล จากผู้เข้าใช้บริการร้านทำผมชลาชลทั้ง 10 สาขา ได้แก่ สาขาทองหล่อ สาขาอัมรินทร์ สาขาสยามเซ็นเตอร์ สาขาพระราม3 สาขาซีคอนสแควร์ สาขาบางกระปิ สาขารัชดา สาขารัชโยธิน สาขาแจ้งวัฒนะ สาขาแฟชั่นไอส์แลนด์
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/972
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2232abstract.pdf31.38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
2232fulltext.pdf5.51 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.