Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3885
Title: กลยุทธ์การสื่อสารเพื่อสร้างภาพลักษณ์ของบริษัท การบินไทย จำกัด (มหาชน)
Authors: สุภิฐศราค์ ชุติมันต์ 
ณัฏฐ์ชุดา วิจิตรจามรี 
Issue Date: 8-Jun-2018
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: สุภิฐศราค์ ชุติมันต์, ณัฏฐ์ชุดา วิจิตรจามรี (2018-06-08) กลยุทธ์การสื่อสารเพื่อสร้างภาพลักษณ์ของบริษัท การบินไทย จำกัด (มหาชน).
Conference: การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2 
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3885
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:RSO: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0116 สุภิฐศราค์ ชุติมันต์.pdf195.48 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

12
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.