Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3205
Title: การกำหนดกลยุทธ์ในการขยายฐานลูกค้าในอุตสาหกรรมกุ้งแช่แข็งเพื่อส่งออก กรณีศึกษาของบริษัท ซีฟู้ด จำกัด
Authors: อัจฉริยา ยอดเพ็ชร์ 
สิริพันธ์ ดีศีลธรรม 
Issue Date: 2008
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: อัจฉริยา ยอดเพ็ชร์, สิริพันธ์ ดีศีลธรรม (2008) การกำหนดกลยุทธ์ในการขยายฐานลูกค้าในอุตสาหกรรมกุ้งแช่แข็งเพื่อส่งออก กรณีศึกษาของบริษัท ซีฟู้ด จำกัด.
Journal: Proceedings of the 3rd UTCC Graduate Research Conference 2008: "Multi-disciplinary Research Papers" 
Conference: The 3rd UTCC Graduate Research Conference 2008 
Abstract: บริษัท ซีฟู้ด จำกัด เป็นบริษัทผลิตกุ้งแช่แข็งเพื่อส่งออกกุ้ง ไปยังประเทศอเมริกา ญี่ปุ่น และยุโรปเป็นสำคัญ ปัญหาที่บริษัทประสบคือ ปัญหาการส่งออก เนื่องจากตลาดโลกมีการแข่งขันที่สูง มีมาตรการด้านการกีดกันทางการค้า ในด้านของภาษี และการกีดกันทางการค้าที่ไม่ใช่ภาษี รวมถึงปัญหาค่าเงินบาท ซึ่งส่งผลต่อยอดขายลดลง ต้นทุนสูงขึ้น และส่วนแบ่งการตลาดลดลง
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3205
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:BA: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5392fulltext.pdf536.91 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

6
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.