Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3200
Title: กลยุทธ์การเพิ่มการครองใจลูกค้าของธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) สาขาสภากาชาดไทย
Authors: ชนิตา สุวรรณโน 
พีรพงษ์ ฟูศิริ 
Issue Date: 2008
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ชนิตา สุวรรณโน, พีรพงษ์ ฟูศิริ (2008) กลยุทธ์การเพิ่มการครองใจลูกค้าของธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) สาขาสภากาชาดไทย.
Journal: Proceedings of the 3rd UTCC Graduate Research Conference 2008: "Multi-disciplinary Research Papers" 
Conference: The 3rd UTCC Graduate Research Conference 2008 
Abstract: การศึกษาเรื่องกลยุทธ์กาเรพิ่มการครองใจลูกค้าของธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) สาขาสภากาชาดไทย เป็นการศึกษาเกี่ยวกับกลยุทธ์ในการเพิ่มความพึงพอใจในการ ให้บริการลูกค้า โดยการออกแบบสอบถาม ลูกค้าที่มาใช้บริการที่ธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) สาขาสภากาชาดไทย ในช่วงเดือนธันวาคม มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาสาเหตุของปัญหาที่ระดับคะแนนความพึงพอใจต่ำกว่าเกณฑ์ที่ธนาคารกำหนด เพื่อปรับปรุงการให้บริการลูกค้าให้ได้คะแนนความพึงพอใจตามเกณฑ์ที่ธนาคารกำหนด และเพื่อหากลยุทธ์ในการเพิ่มการครองใจในการบริการลูกค้า
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/3200
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:BA: Conference Papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5387fulltext.pdf346.16 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

6
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.