Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2851
Title: Consumer Confidence Index: March 2002
Authors: UTCC, CEBF 
Issue Date: 2002
Publisher: Center for Economic and Business Forecasting (CEBF)
University of the Thai Chamber of Commerce
Source: CEBF UTCC (2002) Consumer Confidence Index: March 2002.
Abstract: การจัดทำดัชนีความเชื่อมั่นของผู้บริโภคที่จัดทำโดยศูนย์พยากรณ์เศรษฐกิจและธุรกิจ มหาวิทยาลัยหอการค้าไทยและหอการค้าไทยในเดือนมีนาคม 2545 ได้ดำเนินการโดยออกแบบสอบถามตัวอย่างจากประชาชนทั่วประเทศเป็นจำนวน 1,742 คน แยกเป็นกลุ่มตัวอย่างในเขตกรุงเทพฯ และปริมณฑล ร้อยละ 40.9 และต่างจังหวัดร้อยละ 59.1 โดยกลุ่มตัวอย่างเป็นเพศชายและเพศหญิงประมาณร้อยละ 48.7 และ 51.3 ตามลำดับ
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2851
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:CEBF: Reports

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4691fulltext.pdf240.05 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

8
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.