Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2705
Title: การศึกษาและพัฒนากลยุทธ์การจัดการช่องทางการจัดจําหน่าย เครื่องดื่มผงรสช็อคโกแลต สําหรับร้านค้าปลีกสมัยใหม่ขนาดใหญ่ (Hyper Market) [ซีดี-รอม] / เอกภัทร สุวรรณรัตน์.
Authors: เอกภัทร สุวรรณรัตน์ 
Issue Date: 2548
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: เอกภัทร สุวรรณรัตน์ (2548) การศึกษาและพัฒนากลยุทธ์การจัดการช่องทางการจัดจําหน่าย เครื่องดื่มผงรสช็อคโกแลต สําหรับร้านค้าปลีกสมัยใหม่ขนาดใหญ่ (Hyper Market) [ซีดี-รอม] / เอกภัทร สุวรรณรัตน์..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2705
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
201966.pdf1.43 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.