Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2615
Title: กลยุทธ์ธุรกิจและกลยุทธ์ทางการตลาดซึ่งสัมพันธ์กับพฤติกรรมการเลือกซื้อชุดชั้นในสตรีของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร [ซีดี-รอม] : กรณีศึกษาบริษัทไทยวาโก้ จํากัด (มหาชน) / ผุสดี ใจแก้วทิ.
Authors: ผุสดี ใจแก้วทิ 
Issue Date: 2552
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ผุสดี ใจแก้วทิ (2552) กลยุทธ์ธุรกิจและกลยุทธ์ทางการตลาดซึ่งสัมพันธ์กับพฤติกรรมการเลือกซื้อชุดชั้นในสตรีของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร [ซีดี-รอม] : กรณีศึกษาบริษัทไทยวาโก้ จํากัด (มหาชน) / ผุสดี ใจแก้วทิ..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2615
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
222628.pdf2.89 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

9
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.