Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2598
Title: กลยุทธ์ธุรกิจและกลยุทธ์การตลาดซึ่งสัมพันธ์กับพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อสินค้าพรีเมี่ยมในกรุงเทพมหานคร [ซีดี-รอม] : กรณีศึกษา บริษัทโพลีเมท จํากัด / ก้องหล้า บุญทองใหม่.
Authors: ก้องหล้า บุญทองใหม่ 
Issue Date: 2552
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ก้องหล้า บุญทองใหม่ (2552) กลยุทธ์ธุรกิจและกลยุทธ์การตลาดซึ่งสัมพันธ์กับพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อสินค้าพรีเมี่ยมในกรุงเทพมหานคร [ซีดี-รอม] : กรณีศึกษา บริษัทโพลีเมท จํากัด / ก้องหล้า บุญทองใหม่..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2598
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
222540.pdf3.03 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

14
checked on Jul 11, 2019

Download(s)

2
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.