Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2592
Title: การศึกษาปัญหาและการกําหนดกลยุทธ์เพื่อเพิ่มผลประกอบการในธุรกิจรถยนต์นั่ง กรณีศึกษา บริษัทเชฟโรเลต เซลส์ (ประเทศไทย) จํากัด [ซีดี-รอม] / กัลยลักษณ์ เอี่ยมรักษา.
Authors: กัลยลักษณ์ เอี่ยมรักษา 
Issue Date: 2552
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: กัลยลักษณ์ เอี่ยมรักษา (2552) การศึกษาปัญหาและการกําหนดกลยุทธ์เพื่อเพิ่มผลประกอบการในธุรกิจรถยนต์นั่ง กรณีศึกษา บริษัทเชฟโรเลต เซลส์ (ประเทศไทย) จํากัด [ซีดี-รอม] / กัลยลักษณ์ เอี่ยมรักษา..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2592
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
222526.pdf1.59 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

15
checked on Jul 11, 2019

Download(s)

1
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.