Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2484
Title: ความพึงพอใจในศูนย์บริการตอบรับทางโทรศัพท์และความภักดีต่อตราสินค้า : กรณีศึกษาอุตสาหกรรมโทรศัพท์เคลื่อนที่ AIS, DTAC และ TRUE MOVE = Call center satisfaction and brand loyalty : a case study of the mobile phone industry AIS, DTAC and TRUE MOVE / อังคณา จําปาทอง.
Authors: อังคณา จําปาทอง 
Issue Date: 2552
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: อังคณา จําปาทอง (2552) ความพึงพอใจในศูนย์บริการตอบรับทางโทรศัพท์และความภักดีต่อตราสินค้า : กรณีศึกษาอุตสาหกรรมโทรศัพท์เคลื่อนที่ AIS, DTAC และ TRUE MOVE = Call center satisfaction and brand loyalty : a case study of the mobile phone industry AIS, DTAC and TRUE MOVE / อังคณา จําปาทอง..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2484
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
216016.pdf1.09 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

5
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.