Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2471
Title: ศึกษาแนวทางการนําระบบบริหารลูกค้าสัมพันธ์ (CRM System) ด้านบริการ กรณีศึกษา ฝ่ายบริการลูกค้าของบริษัทบัตรกรุงไทยจํากัด (มหาชน) / จิรัฐติกาล บูรภาสถิตย์.
Authors: จิรัฐติกาล บูรภาสถิตย์ 
Issue Date: 2551
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: จิรัฐติกาล บูรภาสถิตย์ (2551) ศึกษาแนวทางการนําระบบบริหารลูกค้าสัมพันธ์ (CRM System) ด้านบริการ กรณีศึกษา ฝ่ายบริการลูกค้าของบริษัทบัตรกรุงไทยจํากัด (มหาชน) / จิรัฐติกาล บูรภาสถิตย์..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2471
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
213410.pdf3.75 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

5
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.