Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2440
Title: การศึกษาความคิดเห็นของลูกค้าที่มีต่อบริการของธนาคารผ่านระบบ SMS banking กรณีศึกษา : ธนาคารกรุงศรีอยุธยาจํากัด มหาชน = Customer' opinions on SMS banking service of Bank of Ayudhya Public Company Limited / ชัยธัช จิวากานนท์.
Authors: ชัยธัช จิวากานนท์ 
Issue Date: 2551
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ชัยธัช จิวากานนท์ (2551) การศึกษาความคิดเห็นของลูกค้าที่มีต่อบริการของธนาคารผ่านระบบ SMS banking กรณีศึกษา : ธนาคารกรุงศรีอยุธยาจํากัด มหาชน = Customer' opinions on SMS banking service of Bank of Ayudhya Public Company Limited / ชัยธัช จิวากานนท์..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2440
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
213189.pdf924.05 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.