Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2306
Title: Evaluation of the internal and external factors affecting the adoption of e-commerce by SMEs in Bhutan = ปัจจัยภายในและภายนอกที่มีผลกระทบต่อการใช้ระบบการซื้อขายสินค้าผ่านระบบอิเล็กทรอนิกส์ของธุรกิจขนาดกลางและขนาดย่อมในประเทศภูฏาน / Tsewang Dorji.
Authors: Tsewang., Dorji, 
Issue Date: 2551
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Dorji, Tsewang. (2551) Evaluation of the internal and external factors affecting the adoption of e-commerce by SMEs in Bhutan = ปัจจัยภายในและภายนอกที่มีผลกระทบต่อการใช้ระบบการซื้อขายสินค้าผ่านระบบอิเล็กทรอนิกส์ของธุรกิจขนาดกลางและขนาดย่อมในประเทศภูฏาน / Tsewang Dorji..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2306
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
211671.pdf1.54 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

1
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.