Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2303
Title: The Study of the tourists' perception of destination attributes on selecting Bhutan as a destination which relates to satisfaction and destination loyalty = การศึกษาแนวคิดการรับรู้เกี่ยวกับคุณลักษณะของจุดหมายในการเลือกที่จะมาเยือน ณ ประเทศภูฏานของนักท่องเที่ยว โดยสํารวจจากความพึงพอใจและความภักดีในประเทศที่มาเยือน / Kinga Thinley.
Authors: Kinga., Thinley, 
Issue Date: 2551
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Thinley, Kinga. (2551) The Study of the tourists' perception of destination attributes on selecting Bhutan as a destination which relates to satisfaction and destination loyalty = การศึกษาแนวคิดการรับรู้เกี่ยวกับคุณลักษณะของจุดหมายในการเลือกที่จะมาเยือน ณ ประเทศภูฏานของนักท่องเที่ยว โดยสํารวจจากความพึงพอใจและความภักดีในประเทศที่มาเยือน / Kinga Thinley..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2303
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
211655.pdf2.48 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.