Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1851
Title: การวิเคราะห์คุณภาพการจัดการผลต่อการให้บริการของบริษัท การบินไทย จํากัด (มหาชน) เพื่อบริการที่เป็นเลิศ / จุฑามณี อิศรางกูร ณ อยุธยา.
Authors: จุฑามณี อิศรางกูร ณ อยุธยา 
Issue Date: 2544
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: จุฑามณี อิศรางกูร ณ อยุธยา (2544) การวิเคราะห์คุณภาพการจัดการผลต่อการให้บริการของบริษัท การบินไทย จํากัด (มหาชน) เพื่อบริการที่เป็นเลิศ / จุฑามณี อิศรางกูร ณ อยุธยา..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1851
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
199739.pdf6.23 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s) 50

5
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.