Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1804
Title: การศึกษาพฤติกรรม และปัจจัยทางการตลาดที่ผู้บริโภคในจังหวัดระยองใช้พิจารณาประกอบการเลือกบริโภคอาหารฟาสต์ฟู้ด / เนตรนภา จงพิทักษ์พงศ์.
Authors: เนตรนภา จงพิทักษ์พงศ์ 
Issue Date: 2545
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: เนตรนภา จงพิทักษ์พงศ์ (2545) การศึกษาพฤติกรรม และปัจจัยทางการตลาดที่ผู้บริโภคในจังหวัดระยองใช้พิจารณาประกอบการเลือกบริโภคอาหารฟาสต์ฟู้ด / เนตรนภา จงพิทักษ์พงศ์..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1804
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
199663.pdf2.85 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.