Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1647
Title: การศึกษาปัจจัยทางการตลาดที่ผู้บริโภคใช้ประกอบการตัดสินใจเลือกร้านอาหารญี่ปุ่น / เอนกบูลย์ กาญจนะโภคิน.
Authors: เอนกบูลย์ กาญจนะโภคิน 
Issue Date: 2543
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: เอนกบูลย์ กาญจนะโภคิน (2543) การศึกษาปัจจัยทางการตลาดที่ผู้บริโภคใช้ประกอบการตัดสินใจเลือกร้านอาหารญี่ปุ่น / เอนกบูลย์ กาญจนะโภคิน..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1647
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
198793.pdf24.87 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s) 50

5
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.