Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1536
Title: ส่วนประสมทางการตลาด ด้านผลิตภัณฑ์ ราคา การจัดจําหน่ายและการส่งเสริมการขายที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ของผู้บริโภค = Marketing-Mix that are product price place and promotion of consumer decision marketing / รังสิต กุศลสมบูรณ์.
Authors: รังสิต กุศลสมบูรณ์ 
Issue Date: 2546
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: รังสิต กุศลสมบูรณ์ (2546) ส่วนประสมทางการตลาด ด้านผลิตภัณฑ์ ราคา การจัดจําหน่ายและการส่งเสริมการขายที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ของผู้บริโภค = Marketing-Mix that are product price place and promotion of consumer decision marketing / รังสิต กุศลสมบูรณ์..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1536
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
192902.pdf3.88 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.