Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1311
Title: Market Research and Strategic Management of Fermented Milk Product of Advance Milk Products Co., Ltd.
Authors: Sukhaneskul, Juthamart 
Issue Date: 2005
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Juthamart Sukhaneskul (2005) Market Research and Strategic Management of Fermented Milk Product of Advance Milk Products Co., Ltd..
Abstract: การศึกษาตลาดและการศึกษากลยุทธ์เพื่อเพิ่มยอดขายของผลิตภัณฑ์นมเปรี้ยวของบริษัท แอ็ดว้านซ์มิลค์ โปรดักซ์ จำกัด งานวิจัยนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาพฤติกรรมของผู้บริโภคที่มีต่อผลิตภัณฑ์เครื่องดื่มนมเปรี้ยว และนำข้อมูลไปจัดทำกลยุทธ์ในการเพิ่มยอดขายเครื่องดื่มนมเปรี้ยวพร้อมดื่ม และเพื่อทำการวิจัยและพัฒนาผลิตภัณฑ์อย่างต่อเนื่อง เพื่อให้ตอบสนองความต้องการของผู้บริโภคอย่างเต็มที่ต่อไป
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1311
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2767abstract.pdf47.93 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
2767fulltext.pdf1.01 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.