Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1028
Title: การรับรู้คุณค่าตราสินค้าปากกายูนิบอลผ่านกิจกรรมทางการตลาด ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
Authors: Vesarananth, Kanyamas 
Issue Date: 2011
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Kanyamas Vesarananth (2011) การรับรู้คุณค่าตราสินค้าปากกายูนิบอลผ่านกิจกรรมทางการตลาด ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร.
Abstract: การวิจัยครั้งนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาการรับรู้คุณค่าตราสินค้าปากกายูนิบอลผ่านกิจกรรมทางการตลาดของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร จากกลุ่มตัวอย่างจำนวน 272 คนโดยวิธีการศึกษาเชิงสำรวจ โดยการแจกแบบสอบถามเป็นเครื่องมือในการเก็บรวบรวมข้อมูล
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1028
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2299abstract.pdf155.48 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
2299fulltext.pdf2.9 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.