Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1012
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSusantad, Sooksan
dc.contributor.otherUniversity of the Thai Chamber of Commerce. Graduate School
dc.date.accessioned2018-09-13T09:57:16Z-
dc.date.available2018-09-13T09:57:16Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationSooksan Susantad (2011) การรับรู้สื่อสารการตลาดกับการตัดสินใจซื้อกล้อง CANON1100D ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร.
dc.identifier.urihttps://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1012-
dc.description.abstractการวิจัยครั้งนี้จัดทำเพื่อศึกษาถึงการรับรู้สื่อสารการตลาดกับการตัดสินใจซื้อกล้องCANON 1100D ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร โดยใช้วิธีการศึกษาเชิงปริมาณดำเนินการเก็บข้อมูลโดยการใช้แบบสอบถามจากกลุ่มตัวอย่างที่อาศัยอยู่ในเขตกรุงเทพมหานครที่มีอายุตั้งแต่ 15 ปีขึ้นไป จำนวน 400 คน
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniversity of the Thai Chamber of Commerce
dc.rightsThis work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
dc.subject.otherMarketing Communication
dc.titleการรับรู้สื่อสารการตลาดกับการตัดสินใจซื้อกล้อง CANON1100D ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
dc.typeThesis
dcterms.accessRightspublic
dc.rights.holderUniversity of the Thai Chamber of Commerce
thesis.degree.departmentSchool of Communication Arts
thesis.degree.grantorUniversity of the Thai Chamber of Commerce
thesis.degree.levelmasters
utcc.eprintid2284
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2284abstract.pdf183.52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
2284fulltext.pdf2.9 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.