Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1012
Title: การรับรู้สื่อสารการตลาดกับการตัดสินใจซื้อกล้อง CANON1100D ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
Authors: Susantad, Sooksan 
Issue Date: 2011
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Sooksan Susantad (2011) การรับรู้สื่อสารการตลาดกับการตัดสินใจซื้อกล้อง CANON1100D ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร.
Abstract: การวิจัยครั้งนี้จัดทำเพื่อศึกษาถึงการรับรู้สื่อสารการตลาดกับการตัดสินใจซื้อกล้องCANON 1100D ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร โดยใช้วิธีการศึกษาเชิงปริมาณดำเนินการเก็บข้อมูลโดยการใช้แบบสอบถามจากกลุ่มตัวอย่างที่อาศัยอยู่ในเขตกรุงเทพมหานครที่มีอายุตั้งแต่ 15 ปีขึ้นไป จำนวน 400 คน
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1012
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2284abstract.pdf183.52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
2284fulltext.pdf2.9 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.