logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 1. Schools / Colleges
  3. Graduate School (GS)
  4. GS: Theses / Independent Studies
  5. การจัดการเชิงกลยุทธ์การตลาด เพิ่มผลประกอบการด้านบริการหลังการขาย กรณีศึกษา ศูนย์บริการรถยนต์ฮุนได สาขา บางนา (บริษัท วีช์ ออโต้ กรุ๊ป จำกัด)
 
Options

การจัดการเชิงกลยุทธ์การตลาด เพิ่มผลประกอบการด้านบริการหลังการขาย กรณีศึกษา ศูนย์บริการรถยนต์ฮุนได สาขา บางนา (บริษัท วีช์ ออโต้ กรุ๊ป จำกัด)

Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2010
Author(s)
Tantraampai, Pailin
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Graduate School
Abstract
การศึกษาค้นคว้าด้วยตนเองเรื่อง “การจัดการเชิงกลยุทธ์การตลาด เพื่อเพิ่มผลประกอบการด้านบริการหลังการขาย กรณีศึกษา ศูนย์บริการรถยนต์ฮุนได สาขาบางนา (บริษัท วีช์ ออโต้ กรุ๊ป จำกัด)” การศึกษาครั้งนี้มีวัตถุประสงค์ของการศึกษาคือ 1. เพื่อศึกษาสภาพแวดล้อมและกลยุทธ์การตลาดทั้งภายในและภายนอก ที่มีผลกระทบต่อผลประกอบการ 2. เพื่อศึกษาแนวทางการกาหนดกลยุทธ์การตลาดในการเพิ่มผลประกอบการและเพิ่มความได้เปรียบในการแข่งขัน
Subject(s)
Marketing
Degree Level
masters
Degree Department
School of Business
Degree Grantor
University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Pailin Tantraampai (2010) การจัดการเชิงกลยุทธ์การตลาด เพิ่มผลประกอบการด้านบริการหลังการขาย กรณีศึกษา ศูนย์บริการรถยนต์ฮุนได สาขา บางนา (บริษัท วีช์ ออโต้ กรุ๊ป จำกัด).
File(s)
 1966abstract.pdf (66.65 KB)
 1966fulltext.pdf (1.36 MB)
  View More
Views
17
Acquisition Date
Mar 24, 2023
Downloads
487
Acquisition Date
Mar 24, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS