Options
พฤติกรรมการใช้และส่วนประสมทางการตลาดในบริการอินเทอร์เน็ตแบงก์กิ้งของผู่้ประกอบการพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์
Journal
วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Publisher(s)
http://utcc2.utcc.ac.th/utccjournal/journal_book.php?journal_id=53
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2017-10
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Journal Editorial Office
Subject(s)
Marketing
ISSN
0125-2437
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Thippiroon Poomduang (2017-10) พฤติกรรมการใช้และส่วนประสมทางการตลาดในบริการอินเทอร์เน็ตแบงก์กิ้งของผู่้ประกอบการพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์. วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย Vol.37 No.4.
File(s)