logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 1. Schools / Colleges
  3. Graduate School (GS)
  4. GS: Theses / Independent Studies
  5. Ideas and Business Practices Affecting the Success of Amway Independent Businessmen in Bangkok Area
 
Options

Ideas and Business Practices Affecting the Success of Amway Independent Businessmen in Bangkok Area

Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2004
Author(s)
Ploycharoen, Prasertsri
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Graduate School
Abstract
การวิจัยครั้งนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อการศึกษาความคิดเป็น และวิธีการดำเนินธุรกิจที่มีผลต่อความสำเร็จของนักธุรกิจอิสระแอมเวย์ ความคิดเห็นที่มีต่อสินค้าทั้งในด้านคุณภาพของผลิตภัณฑ์ ราคายุติธรรม บรรจุภัณฑ์ที่เป็นกระดาษสามารถย่อยสลายง่าย และปลอดภัยต่อสิ่งแวดล้อม และ เพื่อศึกษาวิธีการดำเนินธุรกิจทั้งในด้านการให้บริการ หารเข้าร่วมสัมมนาความสม่ำเสมอในการเข้าร่วมสัมมนา การสาธิตสินค้าให้เห็นประโยชน์และการใช้อย่างถูกต้องจะทำให้ลูกค้าเห็นความประหยัด การแนะนำธุรกิจอย่างสม่ำเสมอ การมีทัศนคติในทางบวกและสุดท้ายถือความเชื่อถือในแผนการตลาด
Subject(s)
Business Administration
Degree Level
masters
Degree Department
School of Business
Degree Grantor
University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Prasertsri Ploycharoen (2004) Ideas and Business Practices Affecting the Success of Amway Independent Businessmen in Bangkok Area.
File(s)
 1271fulltext.pdf (2.02 MB)
Views
4
Acquisition Date
Mar 23, 2023
Downloads
3
Acquisition Date
Mar 23, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS