Options
Market Research and Strategic Management of Fermented Milk Product of Advance Milk Products Co., Ltd.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2005
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Graduate School
Abstract
การศึกษาตลาดและการศึกษากลยุทธ์เพื่อเพิ่มยอดขายของผลิตภัณฑ์นมเปรี้ยวของบริษัท แอ็ดว้านซ์มิลค์ โปรดักซ์ จำกัด งานวิจัยนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาพฤติกรรมของผู้บริโภคที่มีต่อผลิตภัณฑ์เครื่องดื่มนมเปรี้ยว และนำข้อมูลไปจัดทำกลยุทธ์ในการเพิ่มยอดขายเครื่องดื่มนมเปรี้ยวพร้อมดื่ม และเพื่อทำการวิจัยและพัฒนาผลิตภัณฑ์อย่างต่อเนื่อง เพื่อให้ตอบสนองความต้องการของผู้บริโภคอย่างเต็มที่ต่อไป
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Business
Degree Grantor
University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Juthamart Sukhaneskul (2005) Market Research and Strategic Management of Fermented Milk Product of Advance Milk Products Co., Ltd..
Views
7
Acquisition Date
Oct 3, 2023
Oct 3, 2023
Downloads
2840
Last Week
4
4
Last Month
7
7
Acquisition Date
Oct 3, 2023
Oct 3, 2023