logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 1. Schools / Colleges
  3. School of Engineering (EN)
  4. EN: Conference Papers
  5. กลยุทธ์การเพิ่มประสิทธิภาพพนักงานในส่วนงาน Call Center กรณีศึกษา บริษัท PS ประกันชีวิต จำกัด
 
Options

กลยุทธ์การเพิ่มประสิทธิภาพพนักงานในส่วนงาน Call Center กรณีศึกษา บริษัท PS ประกันชีวิต จำกัด

Journal
Proceedings of the 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007: "Multi-disciplinary Research Papers"
Conference
The 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2007
Author(s)
เอกชัย เดชอธิการ
ศุภเชษฐ์ อินทร์เนตร
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Engineering
Subject(s)
Engineering (General)
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
เอกชัย เดชอธิการ, ศุภเชษฐ์ อินทร์เนตร (2007) กลยุทธ์การเพิ่มประสิทธิภาพพนักงานในส่วนงาน Call Center กรณีศึกษา บริษัท PS ประกันชีวิต จำกัด.
File(s)
 5317fulltext.pdf (242.66 KB)
Views
18
Acquisition Date
Mar 30, 2023
Downloads
19
Acquisition Date
Mar 30, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS