Options
การรับรู้สื่อสารการตลาดกับการตัดสินใจซื้อกล้อง CANON1100D ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2011
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Graduate School
Abstract
การวิจัยครั้งนี้จัดทำเพื่อศึกษาถึงการรับรู้สื่อสารการตลาดกับการตัดสินใจซื้อกล้องCANON 1100D ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร โดยใช้วิธีการศึกษาเชิงปริมาณดำเนินการเก็บข้อมูลโดยการใช้แบบสอบถามจากกลุ่มตัวอย่างที่อาศัยอยู่ในเขตกรุงเทพมหานครที่มีอายุตั้งแต่ 15 ปีขึ้นไป จำนวน 400 คน
Subject(s)
Marketing Communication
Degree Level
masters
Degree Department
School of Communication Arts
Degree Grantor
University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Sooksan Susantad (2011) การรับรู้สื่อสารการตลาดกับการตัดสินใจซื้อกล้อง CANON1100D ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร.
Views
11
Acquisition Date
Mar 30, 2023
Mar 30, 2023
Downloads
491
Last Week
5
5
Acquisition Date
Mar 30, 2023
Mar 30, 2023