logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Koha Synchronize
  3. การศึกษาทัศนคติและพฤติกรรมของผู้บริโภคที่มีต่อการสื่อสารทางการตลาด ของโรงภาพยนตร์กรุงไทยไอแมกซ์เธียเตอร์
 
Options

การศึกษาทัศนคติและพฤติกรรมของผู้บริโภคที่มีต่อการสื่อสารทางการตลาด ของโรงภาพยนตร์กรุงไทยไอแมกซ์เธียเตอร์

Author(s)
วิชชุดา เอื้ออารยะมนตรี
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce (UTCC)
Date Issued
1999
Resource Type
Dissertation
Language
English
Subject(s)
พฤติกรรมผู้บริโภค
การส่งเสริมการขาย
โรงภาพยนตร์
ผู้บริโภค -- ทัศนคติ
การสื่อสารทางการตลาด
Degree Grantor
University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
Public
Rights
This work is under copyright of University of the Thai Chamber of Commerce (UTCC). Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder
University of the Thai Chamber of Commerce
Physical Location
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
วิชชุดา เอื้ออารยะมนตรี. (2542). การศึกษาทัศนคติและพฤติกรรมของผู้บริโภคที่มีต่อการสื่อสารทางการตลาด ของโรงภาพยนตร์กรุงไทยไอแมกซ์เธียเตอร์. กรุงเทพฯ :: สาขาวิชานิเทศศาสตร์การตลาด มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย,
URI
https://scholar.utcc.ac.th/handle/626976254/8971
Views
67
Last Week
3
Last Month
11
Acquisition Date
Dec 10, 2023
google-scholar
Downloads
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
Central Library, University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS