Options
การสื่อสารการตลาดเพื่อสร้างตรา ปตท.ผ่าน PTT Call Center
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2012
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Graduate School
Abstract
การศึกษาเรื่อง “การสื่อสารการตลาดเพื่อสร้างตรา ปตท. ผ่าน PTT Call Center”มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาข้อมูลเชิงนโยบายของผู้บริหาร รวมถึงการสื่อสารการตลาด และเครื่องมือทางการสื่อสารการตลาดที่นำมาใช้ โดยการศึกษาครั้งนี้เป็นการวิจัยเชิงคุณภาพ ซึ่งผู้ศึกษาได้ใช้วิธีการเก็บข้อมูลด้วยการสัมภาษณ์แบบเจาะลึก (In-depth Interview) จากผู้บริหารระดับสูง และเจ้าหน้าที่ที่เกี่ยวข้องรวม 4 ท่าน รวมถึงการเก็บข้อมูลจากเอกสารเผยแพร่จากหน่วยงานลูกค้าสัมพันธ์ บริษัท ปตท. จำกัด (มหาชน)
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Communication Arts
Degree Grantor
University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Wuttinan Yookwan (2012) การสื่อสารการตลาดเพื่อสร้างตรา ปตท.ผ่าน PTT Call Center.
Views
38
Acquisition Date
Oct 3, 2023
Oct 3, 2023
Downloads
1348
Last Week
16
16
Last Month
160
160
Acquisition Date
Oct 3, 2023
Oct 3, 2023