Options
การกำหนดกลยุทธ์เพื่อแก้ปัญหายอดขายที่ลดลงของโรงงานผลิตเสื้อโปโล กรณีศึกษาโรงงานเอ็มดีการ์เม้นท์
Journal
Proceedings of the 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007: "Multi-disciplinary Research Papers"
Conference
The 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2007
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Business
Abstract
เพื่อศึกษาสาเหตุของปัญหาและผลกระทบในการประกอบธุรกิจที่ทำให้ยอดขายลดลง รวมถึงหาแนวทางเพื่อความได้เปรียบทางการค้าของโรงงานเอ็มดีการ์เม้นท์ และนำผลการศึกษาที่ได้มาทำการเสนอกลยุทธ์ เพื่อให้ธุรกิจสามารถแข่งขันกับคู่แข่งได้
Subject(s)
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ดวงนภา เทพมังกร, ฐานิดา ฆ้องฤกษ์ (2007) การกำหนดกลยุทธ์เพื่อแก้ปัญหายอดขายที่ลดลงของโรงงานผลิตเสื้อโปโล กรณีศึกษาโรงงานเอ็มดีการ์เม้นท์.
File(s)
Views
6
Acquisition Date
Sep 21, 2023
Sep 21, 2023
Downloads
40
Last Month
5
5
Acquisition Date
Sep 21, 2023
Sep 21, 2023