Options
การรับรู้บุคลิกภาพของตราสินค้า รถยนต์ นิสสัน มาร์ช ผ่านพรีเซนเตอร์ (เคน ธีรเดช วงศ์พัวพันธ์)
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2010
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Graduate School
Abstract
การศึกษาค้นคว้าด้วยตนเองเรื่องการรับรู้บุคลิกภาพของตราสินค้า รถยนต์ นิสสัน มาร์ช ผ่านพรีเซนเตอร์ (เคน ธีรเดช วงศ์พัวพันธ์) มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาการรับรู้บุคลิกภาพของตราสินค้า รถยนต์ นิสสัน มาร์ช ผ่าน (เคน ธีรเดช วงศ์พัวพันธ์) และการสื่อสารบุคลิกภาพตราสินค้า รถยนต์ นิสสัน มาร์ช
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Communication Arts
Degree Grantor
University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Adipong Manopanon (2010) การรับรู้บุคลิกภาพของตราสินค้า รถยนต์ นิสสัน มาร์ช ผ่านพรีเซนเตอร์ (เคน ธีรเดช วงศ์พัวพันธ์).
Views
12
Last Month
2
2
Acquisition Date
Sep 25, 2023
Sep 25, 2023
Downloads
76
Last Week
1
1
Last Month
5
5
Acquisition Date
Sep 25, 2023
Sep 25, 2023