logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 1. Schools / Colleges
  3. School of Business (BA)
  4. BA: Conference Papers
  5. การศึกษาแนวทางในการกำหนดกลยุทธ์เพื่อเพิ่มส่วนแบ่งการตลาดในธุรกิจรถจักรยานยนต์ออโตเมติกในประเทศไทย กรณีศึกษา บริษัท ไทยยามาฮ่า มอเตอร์ จำกัด
 
Options

การศึกษาแนวทางในการกำหนดกลยุทธ์เพื่อเพิ่มส่วนแบ่งการตลาดในธุรกิจรถจักรยานยนต์ออโตเมติกในประเทศไทย กรณีศึกษา บริษัท ไทยยามาฮ่า มอเตอร์ จำกัด

Journal
Proceedings of the 3rd UTCC Graduate Research Conference 2008: "Multi-disciplinary Research Papers"
Conference
The 3rd UTCC Graduate Research Conference 2008
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2008
Author(s)
ธนิต ลิขิตมณีชัย
ภูษิต วงศ์หล่อสายชล
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Business
Subject(s)
Business (General)
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ธนิต ลิขิตมณีชัย, ภูษิต วงศ์หล่อสายชล (2008) การศึกษาแนวทางในการกำหนดกลยุทธ์เพื่อเพิ่มส่วนแบ่งการตลาดในธุรกิจรถจักรยานยนต์ออโตเมติกในประเทศไทย กรณีศึกษา บริษัท ไทยยามาฮ่า มอเตอร์ จำกัด.
File(s)
 5441fulltext.pdf (375.54 KB)
Views
16
Acquisition Date
Mar 13, 2023
Downloads
338
Acquisition Date
Mar 13, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS