Options
การสื่อสารตรา ทรู คอร์ปอเรชัน จำกัด (มหาชน) ผ่านพนักงานขาย ร้าน ทรู คอฟฟี่ ประเภท commercial
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2012
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Graduate School
Abstract
การศึกษาเรื่องการสื่อสารตรา ทรู คอร์ปอเรชัน จำกัด (มหาชน) ผ่านพนักงานขาย ร้านทรู คอฟฟี่ ประเภท commercial มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาการสื่อสารตราสินค้าของ บริษัท ทรูคอร์ปอเรชัน จำกัด (มหาชน) ผ่านพนักงานขายร้าน ทรู คอฟฟี่ โดยวิธีการวิจัยเชิงคุณภาพ(Qualitative Research)เก็บข้อมูลด้วยการสัมภาษณ์เชิงลึก (In-depth Interview) จากผู้บริหารจำนวน 2 คน และพนักงานขายร้านทรู คอฟฟี่ จำนวน 6 คน
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Communication Arts
Degree Grantor
University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Sorawat Sitasuta (2012) การสื่อสารตรา ทรู คอร์ปอเรชัน จำกัด (มหาชน) ผ่านพนักงานขาย ร้าน ทรู คอฟฟี่ ประเภท commercial.
Views
15
Last Month
2
2
Acquisition Date
Sep 25, 2023
Sep 25, 2023
Downloads
128
Last Week
2
2
Last Month
8
8
Acquisition Date
Sep 25, 2023
Sep 25, 2023