logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 1. Schools / Colleges
  3. Graduate School (GS)
  4. GS: Theses / Independent Studies
  5. กลยุทธ์ธุรกิจและความรับผิดชอบต่อสังคมของธุรกิจน้ำมัน กรณีศึกษา บริษัท ปตท.จำกัด(มหาชน)
 
Options

กลยุทธ์ธุรกิจและความรับผิดชอบต่อสังคมของธุรกิจน้ำมัน กรณีศึกษา บริษัท ปตท.จำกัด(มหาชน)

Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2010
Author(s)
Sangpayab, Sasikan
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Graduate School
Abstract
การศึกษาเรื่องกลยุทธ์ธุรกิจและความรับผิดชอบต่อสังคมของธุรกิจน้ำมันกรณีศึกษา บริษัท ปตท.จำกัด (มหาชน) มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาปัญหาด้านความรับผิดชอบต่อสังคมของบริษัทปตท. เพื่อให้ทราบถึงการรับรู้และความพึงพอใจของผู้บริโภคที่มีต่อกิจกรรมความรับผิดชอบต่อสังคม และเพื่อศึกษากลยุทธ์ระดับองค์กร ธุรกิจและหน้าที่ในการดำเนินงานของบริษัท ปตท.โดยการออกแบบการวิจัยเชิงปริมาณ และเชิงคุณภาพ
Subject(s)
Marketing
Degree Level
masters
Degree Department
School of Business
Degree Grantor
University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Sasikan Sangpayab (2010) กลยุทธ์ธุรกิจและความรับผิดชอบต่อสังคมของธุรกิจน้ำมัน กรณีศึกษา บริษัท ปตท.จำกัด(มหาชน).
File(s)
 1997abstract.pdf (69.92 KB)
 1997fulltext.pdf (705.59 KB)
  View More
Views
57
Acquisition Date
Mar 24, 2023
Downloads
3085
Acquisition Date
Mar 24, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS