Options
กลยุทธ์ในการเพิ่มยอดขายให้ผลิตภัณฑ์หล่อลื่นตราเดโล่ ของบริษัท เซฟรอน (ไทย) จำกัด
Journal
Proceedings of the 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007: "Multi-disciplinary Research Papers"
Conference
The 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2007
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Business
Abstract
ศึกษาปัจจัยต่างๆ ที่มีผลกระทบต่อการใช้ของตลาด โดยนำทฤษฎีต่างๆ มาใช้เพื่อช่วยในการวิเคราะห์ปัญหาที่เกิดขึ้น และเปรียบเทียบกับบริษัทคู่แข่งที่มีอยู่ในตลาดผลิตภัณฑ์หล่อลื่น โดยนำผลที่ได้มาทำกลยุทธ์ต่างๆ อย่างถูกต้องเหมาะสม
Subject(s)
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ประภัสเวท โรจานุวงศ์, ไพรินทร์ สมภพสกุล (2007) กลยุทธ์ในการเพิ่มยอดขายให้ผลิตภัณฑ์หล่อลื่นตราเดโล่ ของบริษัท เซฟรอน (ไทย) จำกัด.
File(s)
Views
3
Acquisition Date
Sep 28, 2023
Sep 28, 2023
Downloads
249
Last Month
1
1
Acquisition Date
Sep 28, 2023
Sep 28, 2023