Options
พฤติกรรมการซื้อและปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อซอสปรุงรสของผู้บริโภคในจังหวัดสงขลา
Journal
วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Publisher(s)
http://utcc2.utcc.ac.th/utccjournal/journal_book.php?journal_id=50
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
January 2017
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Journal Editorial Office
Subject(s)
ISSN
0125-2437
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Prasit Rattanaphan (2017-01) พฤติกรรมการซื้อและปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อซอสปรุงรสของผู้บริโภคในจังหวัดสงขลา. วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย Vol.37 No.1.
File(s)
Views
23
Last Month
1
1
Acquisition Date
Sep 24, 2023
Sep 24, 2023
Downloads
56
Last Month
2
2
Acquisition Date
Sep 24, 2023
Sep 24, 2023