logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 3. Journal Editorial Office
  3. JEO: Journal Articles
  4. พฤติกรรมการซื้อและปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อซอสปรุงรสของผู้บริโภคในจังหวัดสงขลา
 
Options

พฤติกรรมการซื้อและปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อซอสปรุงรสของผู้บริโภคในจังหวัดสงขลา

Journal
วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Publisher(s)
http://utcc2.utcc.ac.th/utccjournal/journal_book.php?journal_id=50
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2017-01
Author(s)
Rattanaphan, Prasit
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Journal Editorial Office
Subject(s)
Retail Marketing Management
ISSN
0125-2437
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Prasit Rattanaphan (2017-01) พฤติกรรมการซื้อและปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อซอสปรุงรสของผู้บริโภคในจังหวัดสงขลา. วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย Vol.37 No.1.
File(s)
 14_25.pdf (214.89 KB)
Views
14
Acquisition Date
Mar 31, 2023
Downloads
31
Acquisition Date
Mar 31, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS