logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 3. Journal Editorial Office
  3. JEO: Journal Articles
  4. คุณภาพการบริการและความพึงพอใจของผู้ใช้บริการธนาคาร
 
Options

คุณภาพการบริการและความพึงพอใจของผู้ใช้บริการธนาคาร

Journal
วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Publisher(s)
http://utcc2.utcc.ac.th/utccjournal/journal_book.php?journal_id=46
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
April 2016
Author(s)
Thongpoon, Siriluck
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Journal Editorial Office
Subject(s)
Business (General)
ISSN
0125-2437
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Siriluck Thongpoon (2016-04) คุณภาพการบริการและความพึงพอใจของผู้ใช้บริการธนาคาร. วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย Vol.36 No.2.
File(s)
 70_83.pdf (272.33 KB)
Views
31
Last Month
2
Acquisition Date
Sep 22, 2023
Downloads
84
Last Month
4
Acquisition Date
Sep 22, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
Central Library, University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS