Options
การศึกษาพฤติกรรมและปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์บำรุงผิวหน้าสำหรับสุภาพบุรุษ
Journal
Proceedings of the 1st UTCC Graduate Research Conference 2006: "Multi-disciplinary Research Papers"
Conference
The 1st UTCC Graduate Research Conference 2006
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2006
Author(s)
เอิ้อจิต ทัศนะภาคย์
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Business
Subject(s)
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ณภัทร ไพรพิภัช, เอื้อจิต ทัศนะภาคย์ (2006) การศึกษาพฤติกรรมและปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์บำรุงผิวหน้าสำหรับสุภาพบุรุษ.
File(s)