Options
A Study of Customer Behaviors and Opinions towards the Marketing and Services of K.Laser Technology (Thailand) Co., Ltd.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2004
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Graduate School
Abstract
งานวิจัยนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาพฤติกรรมของลูกค้าในการซื้อสินค้าบริการ และ ศึกษาความคิดเห็น ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อปัจจัยทางการตลอดของ บริษัท เคเลเซอร์เทคโนโลยี (ไทยแลนด์) จำกัด โดยผู้วิจัยสามารถนำผลการวิจัยที่ได้ใช้เป็นแนวทางในการวางแผนการตลาดและสามารถนำไปปรับปรุงข้อด้อยของระบบการทำงานของบริษัทให้ดียิ่งขึ้น เพื่อสร้างความพึงพอใจสูงสุดให้แก่ลูกค้า
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Business
Degree Grantor
University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Panisa Thache (2004) A Study of Customer Behaviors and Opinions towards the Marketing and Services of K.Laser Technology (Thailand) Co., Ltd..
File(s)
Views
1
Acquisition Date
Oct 2, 2023
Oct 2, 2023
Downloads
39
Last Month
1
1
Acquisition Date
Oct 2, 2023
Oct 2, 2023