Options
การเปิดรับการสื่อสารการตลาดผลิตภัณฑ์แอมเวย์และการตัดสินใจสั่งซื้อผลิตภัณฑ์ของนักธุรกิจแอมเวย์
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2011
Author(s)
Ratanarangsriroj, Oumploy
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Graduate School
Abstract
การศึกษาค้นคว้าด้วยตนเองเรื่องการเปิดรับการสื่อสารการตลาดผลิตภัณฑ์แอมเวย์และการตัดสินใจสั่งซื้อผลิตภัณฑ์ของนักธุรกิจแอมเวย์มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาการเปิดรับการสื่อสารการตลาดผลิตภัณฑ์ของนักธุรกิจแอมเวย์และการตัดสินใจสั่งซื้อผลิตภัณฑ์ของนักธุรกิจแอมเวย์
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Communication Arts
Degree Grantor
University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Oumploy Ratanarangsriroj (2011) การเปิดรับการสื่อสารการตลาดผลิตภัณฑ์แอมเวย์และการตัดสินใจสั่งซื้อผลิตภัณฑ์ของนักธุรกิจแอมเวย์.
Views
17
Last Week
3
3
Last Month
3
3
Acquisition Date
Sep 25, 2023
Sep 25, 2023
Downloads
181
Last Week
3
3
Last Month
22
22
Acquisition Date
Sep 25, 2023
Sep 25, 2023