logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 3. Journal Editorial Office
  3. JEO: Journal Articles
  4. โมเดลการจัดการลูกค้าสัมพันธ์ของธนาคารพาณิชย์ในกลุ่มจังหวัดร้อยแก่นสารสินธุ์
 
Options

โมเดลการจัดการลูกค้าสัมพันธ์ของธนาคารพาณิชย์ในกลุ่มจังหวัดร้อยแก่นสารสินธุ์

Journal
วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Publisher(s)
http://utcc2.utcc.ac.th/utccjournal/journal_book.php?journal_id=52
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
July 2017
Author(s)
Pundang, Chupong
Waidee, Nitaya
Srisurapol, Ratchada
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Journal Editorial Office
Subject(s)
Finance
ISSN
0125-2437
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Chupong Pundang, Nitaya Waidee, Ratchada Srisurapol (2017-07) โมเดลการจัดการลูกค้าสัมพันธ์ของธนาคารพาณิชย์ในกลุ่มจังหวัดร้อยแก่นสารสินธุ์. วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย Vol.37 No.3.
File(s)
 15_26.pdf (325.87 KB)
Views
19
Acquisition Date
Oct 3, 2023
Downloads
31
Acquisition Date
Oct 3, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
Central Library, University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS