Options
การศึกษาการกำหนดกลยุทธ์เพื่อการพัฒนาส่วนแบ่งทางการตลาดของผลิตภัณฑ์โน้ตบุ๊ค กรณีศึกษา บริษัท ฮิวเลตต์ - แพคการ์ด (ประเทศไทย) จำกัด
Journal
Proceedings of the 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007: "Multi-disciplinary Research Papers"
Conference
The 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2007
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Business
Abstract
เพื่อศึกษาถึงสถานการณ์ทางการตลาดของผลิตภัณฑ์โน้ตบุ๊คในประเทศไทย ซึ่งรวมถึงปัจจัยที่มีผลกระทบต่อการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์โน้ตบุ๊คเอชพีที่สำคัญเพื่อทำการวิเคราะห์และนำกลยุทธ์ไปกำหนดแนวทางการแก้ไขปัญหา
Subject(s)
Business (General)
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ชลธิชา ชัยวัง, พีรพงษ์ ฟูศิริ (2007) การศึกษาการกำหนดกลยุทธ์เพื่อการพัฒนาส่วนแบ่งทางการตลาดของผลิตภัณฑ์โน้ตบุ๊ค กรณีศึกษา บริษัท ฮิวเลตต์ - แพคการ์ด (ประเทศไทย) จำกัด.
File(s)
Views
3
Acquisition Date
Mar 30, 2023
Mar 30, 2023
Downloads
6
Last Week
1
1
Acquisition Date
Mar 30, 2023
Mar 30, 2023