Options
การศึกษาแนวทางการกำหนดกลยุทธ์เพื่อเพิ่มความพึงพอใจของลูกค้าในธุรกิจศูนย์บริการ Mercedes-Benz ของบริษัท ABC จำกัด
Journal
Proceedings of the 3rd UTCC Graduate Research Conference 2008: "Multi-disciplinary Research Papers"
Conference
The 3rd UTCC Graduate Research Conference 2008
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2008
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Business
Subject(s)
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ไพโรจน์ มหาพิชยะกุล, เอกชัย อภิศักดิ์กุล (2008) การศึกษาแนวทางการกำหนดกลยุทธ์เพื่อเพิ่มความพึงพอใจของลูกค้าในธุรกิจศูนย์บริการ Mercedes-Benz ของบริษัท ABC จำกัด.
File(s)
Views
7
Acquisition Date
Oct 2, 2023
Oct 2, 2023
Downloads
611
Last Week
7
7
Last Month
56
56
Acquisition Date
Oct 2, 2023
Oct 2, 2023