Options
การสร้างสื่อโปรโมชั่นสินค้าที่ส่งผลต่อการบริโภคในธุรกิจค้าปลีก
Journal
วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Publisher(s)
http://utcc2.utcc.ac.th/utccjournal/journal_book.php?journal_id=49
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
October 2016
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Journal Editorial Office
Subject(s)
ISSN
0125-2437
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Theerawee Waratornpaibul (2016-10) การสร้างสื่อโปรโมชั่นสินค้าที่ส่งผลต่อการบริโภคในธุรกิจค้าปลีก. วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย Vol.36 No.4.
File(s)
Views
21
Acquisition Date
Sep 28, 2023
Sep 28, 2023
Downloads
54
Last Month
3
3
Acquisition Date
Sep 28, 2023
Sep 28, 2023