logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 3. Journal Editorial Office
  3. JEO: Journal Articles
  4. การศึกษาถึงช่องสถานี ประเภทของรายการ และปัจจัยในการรัรบชมโทรทัศน์ผ่าน Digital TV ของ Gen M ในเขตกรุงเทพมหานคร
 
Options

การศึกษาถึงช่องสถานี ประเภทของรายการ และปัจจัยในการรัรบชมโทรทัศน์ผ่าน Digital TV ของ Gen M ในเขตกรุงเทพมหานคร

Journal
วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Publisher(s)
http://utcc2.utcc.ac.th/utccjournal/journal_book.php?journal_id=50
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2017-01
Author(s)
Launglaor, Wisanu
Acharapan, Lealaphan
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Journal Editorial Office
Subject(s)
Marketing
ISSN
0125-2437
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Wisanu Launglaor, Lealaphan Acharapan (2017-01) การศึกษาถึงช่องสถานี ประเภทของรายการ และปัจจัยในการรัรบชมโทรทัศน์ผ่าน Digital TV ของ Gen M ในเขตกรุงเทพมหานคร. วารสารวิชาการมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย Vol.37 No.1.
File(s)
 65_78.pdf (234.81 KB)
Views
2
Acquisition Date
Mar 30, 2023
Downloads
6
Last Week
-1
Acquisition Date
Mar 30, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS