Options
A Study on Interests to Buy and Marketing Factors ofGoogle Glass
Loading...
File(s)
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Information Technology division
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2014
Resource Type
Research report
Language
English
Abstract
โครงร่างการวิจัยนี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาวิชาการค้นคว้าและการเขียนงานวิจัยระดับปริญญาตรี (Introduction to Undergraduate Research) สาขาวิชา เทคโนโลยีสารสนเทศและการสื่อสาร มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย ทำการศึกษาเกี่ยวกับสินค้าไอทีคือ Google Glass ทางด้านของความสนใจซื้อและปัจจัยทางด้านการตลาด โดยใช้การเก็บข้อมูลผ่านทางระบบ Online Survey โดยการส่งเมลไปยังกลุ่มตัวอย่าง และ โพสต์ FaceBook
Subject(s)
Access Rights
restricted
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Undergraduate Research (2014) A Study on Interests to Buy and Marketing Factors ofGoogle Glass.